محمدطاهاي عزيزممحمدطاهاي عزيزم، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
مسيحاي عزيزممسيحاي عزيزم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره

گفته ها و ناگفته هاي مادرانه

یک روز برفی

1391/12/17 9:38
نویسنده : مامان
85 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح که از خواب پاشدم تنها بودم گل پسر که خونه مامان بزرگش و بابایی هم که دبی وای چه منظره ای بود برف یه عالمهههه. باورم نمی شد وقتی با ماشین اومدم بیرون دیدم چه خبره چه منظره ای به به . اصلاً دلم نمی خواست بیام سر کار حالا که شهرام نیست دلم می خواست پیش طاها باشم و برم بازی ولی خوب دیگه ..... هوای پارک رفتن و کوه ایناست

 

امروز همه رفتن جلسه من و آیناز هم کلی از پشت پنجره اتاق کنفرانس بیرون و خ ستاری را که با برف زیباتر شده بود تماشا می کردیم.

فردا امتحان دارم امتحان آشپزی درجه ۱ .... حالا با این برف و وای وای  یعنی چه طوری می شه رفت اونم کجا نازی آباد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)