محمدطاهاي عزيزممحمدطاهاي عزيزم، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
مسيحاي عزيزممسيحاي عزيزم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره

گفته ها و ناگفته هاي مادرانه

تولدت مبارک

1392/7/15 19:52
نویسنده : مامان
104 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت مبارک عشق من

یکشنبه 14 مهر ماه تولد گلی بود مثل گلهای بهاری که زمین اون گل رو به دست سرنوشت داد و سر نوشت اون گل رو تو قلب من و بابا کاشت تا باغچه قلبمان جایگاه  گلی باشد به نام محمد طاها که نه جای خالی گلی را پر کند بلکه در گرمای مهر و عشق ما شریک شود. گل بهارم تولدت مبارک

تصمیم گرفتم برات یه کیک بخرم و مامانی و بابایی و عمه شهین و مامان بزرگ و عمو محسن هم دعوت کردیم. اولش مامانی و بابایی می خواستن نیان تا بعد خودشون برات تولد بگیرن ولی ما زیر بار نرفتیم . من برای شام فسنجون با جوجه کباب درست کردم.خوشمزه کادو هم من و بابا برات یه دست گرم کن پوما خریدیم که الهی قربونت برم خیلی بهت میاد ماشاله . عکس کیک رو هم برات می ذارم تو ادامه مطلب.مامانی هم برات یه شلوار قهوی های خریده بود که خیلی بهت میاد. مامان بزرگ و عمه شهین و عمو محسن هم بهت پول دادند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)