محمدطاهاي عزيزممحمدطاهاي عزيزم، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
مسيحاي عزيزممسيحاي عزيزم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره

گفته ها و ناگفته هاي مادرانه

بدون عنوان

1392/7/21 14:40
نویسنده : مامان
76 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بلا پسر

پنج شنبه افتتاحیه جشنواره ورزشی پاسارگاد بود و چون مصادف بود با هفته کودک شما هم برای مسابقه نوگلان پاسارگادی توسط مامان ثبت مان شدی. وقتی بت گفتم استرس داشتی که نکنه ببازی . خلاصه من و تو مامانی رفتیم مجموعه سبز یعنی بابایی مارو برد اونجا و خودش رفت مراسم شروع شد و بعد از بزرگسالاننوبت شما شد خالا سارا هم مجری برنامه بود . مسابقه از این قرار بود که باید توپ جمع می کردیم و بعد هم تو رو پای من می ایستادی و راه می رفتیم ولی ماماناهمه جرزنی کردن و بچه هاشونو بغل کردن و دویدند. تعجبتو جمع کردن توپ هم مامانا به بچه ها امون ندادن. تعجبخلاصه آخرش هم به همه جایزه دادند تشویقو یک اسباب بازی که در واقع پرده نمایشی بود بهتون دادند بابا شهرام هم اومد دنبالمون و اومدیم خونه. من که با درس و پروژه هام خودمو گرفتار کردم بابا هم که یه عالمه کار داره ولی خوب سعی می منم تند تر از اینا آپدیت کنم که اتفاقات شیرین زندگیم با تو رو ثبت کرده باشم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)