محمدطاهاي عزيزممحمدطاهاي عزيزم، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
مسيحاي عزيزممسيحاي عزيزم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره

گفته ها و ناگفته هاي مادرانه

بدون عنوان

1392/2/23 10:13
نویسنده : مامان
48 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز اول ماه رجب بود صبح که از خونه اومدیم بیرون ناخواسته حس خوبی داشتم ، تو ماشین رادیو روشن بود و اعلام کرد که امروز نتایج اولیه کارشناسی ارشد اعلام می شه تا ظهر مشغول کارام بود که یهو یاد این اخبار افتادم وقتی سایت سازمان سنجش رو چک کردم دیدم که مجاز به انتخاب رشته شدم باورم نمی شد حتی تا همین مرحلش ....البته رتبه خوبی ندارم ولی همه بهم می گن غیرانتفاعی و پیام نورش جواب می ده . به مامان و بابا خبر دادم خیلی خوشحال شدند ولی هرچی می گردم اطلاعات کارت اعتباری ثبت نام اولیه رو پیدا کنم نیست که نیست.... قرار از سه شنبه یعنی فردا ثبت نام شروع بشه و برای ثبت نام این اطلاعات را باید داشت کاشکی یه تدبیری برای اونایی که گم کردن داشته باشن واااااااااااای یعنی حالا چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من که اینقدر بی سلیقه نبودم یعنی کجا می تونه باشه؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)