محمدطاهاي عزيزممحمدطاهاي عزيزم، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
مسيحاي عزيزممسيحاي عزيزم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره

گفته ها و ناگفته هاي مادرانه

مهدکودک تعطیل

1392/1/17 9:57
نویسنده : مامان
98 بازدید
اشتراک گذاری

دسته گلم یادت باشه اگه این مطلب رو خوندی برای بچه خودت هم چاره بیندیشی .....

 

آقا پسر گلم برو برای خودت کلی خوشحال باش چراکه من یکی حداقل می دونم که چقدر از مهد کودک متواری هستی به هیچ کس هیچی نمی گم که دوستش نداری  مثل من که دوست ندارم بیام بانک اووووووووووووف همین الانم از ناراحتی قیافم اینجوریه راستش چند بار که من مرخصی گرفتم و با هم رفتیم بیرون تا به کارامون برسیم تو از من خواستی که مهد کودک نری بهم گفتی : "مامان می شه دیگه تو نری بانک تا منم نرم مهد کودک ..... و" خودم هم دارم به این موضوع فکر می کنم ولی نمی دونم چرا به یه نظر قاطع هنوز نرسیدم و می ترسم بزارمش کنار

و اما حالا که امروز به طور رسمی تو کشور کار شروع شده و مدارس و مهدها هم باز شدند این شادی نصیب شما که مامان نیمه دوم فروردینو به شما تعطیلی داده و قراره بین دو تا مامان بزرگا تقسیمت کنم. حتی خاله غزاله هم زنگ زد و سراغتو گرفت و من بهش گفتم پسرم افتخار نداده بیاد مهد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)