محمدطاهاي عزيزممحمدطاهاي عزيزم، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
مسيحاي عزيزممسيحاي عزيزم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره

گفته ها و ناگفته هاي مادرانه

بدون عنوان

1391/12/25 9:48
نویسنده : مامان
63 بازدید
اشتراک گذاری

امروز آخرین جلسه کلاس یوگام بود از تمرین که برگشتم شهرام بهم زنگ زد با طاها رفته بودند پارک و قرار شد من برم دنبالشون. رسیدم سر پارک و زنگ زدم که بیان توی کوچه مون فیلمبرداریه  امروز داشتن یه سکانس جلوی پارک می گرفتن یه کم وایستادیم تماشا سکانس آقای فردوس کاویانی با دختر بود که نمی دونم کی نقششو بازی می کرد. اومدیم خونه و چون خیلی گرسنه بودم واااااااااای یه املت خوشمزه خوردیم و خوابیدیم بعد من و شهرام شروع به درست کردن این شیرینی های خوشمزه کردیم . ولی چی... با نبود مواد اولیه درست و حسابی مثلاً پودر قند می خواست که من از شکر استفاده کرده و اونو آسیاب کردم ولی خوب جای قند و نمی گرفت. خلاصه شام هم شهرام یه خوراک مرغ خوشمزه درست کرد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)