محمدطاهاي عزيزممحمدطاهاي عزيزم، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
مسيحاي عزيزممسيحاي عزيزم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره

گفته ها و ناگفته هاي مادرانه

بدون عنوان

1393/10/11 17:53
نویسنده : مامان
65 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب باباجون که اومد خونه سه تایی رفتیم دکتر ارتوپد آخه من احساس کردم کف پای تو صاف. تو راه باباجون به من یک هدیه داد یک انگشتر. انگشتری که سرویسش رو کادو برای زن عمو مرجان خریدیم و من انگشترش رو خیلی دوست داشتم. ذوق کردم و سورپرایز شدم بابا این روزا خیلی حواسش به منه 😁برای داشتن همسری مهربان و گل پسرم خدارو شکر می کنم.بعد رفتیم دکتر و گفت درجه صافی زیاد نیست و برای شما کفی تجویز کرد که اونم گرفتیم. از اونجا رفتیم باشگاه خادم مدت زیادی که کلاس تکواندو نرفتی استاد نریمانی با بابا صحبت کرد و قرار شد از استاد بهنام نامه بگیریم و تو کلاس رو شروع کنی. دیگه انشاله از هفته آینده ورزش شروع میشه و ببینم چه می کنی.

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)