محمدطاهاي عزيزممحمدطاهاي عزيزم، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
مسيحاي عزيزممسيحاي عزيزم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره

گفته ها و ناگفته هاي مادرانه

واکسن شش سالگی

1393/10/10 17:44
نویسنده : مامان
98 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجا که روز دوشنبه شما با یک برگه برای سنجش مدرسه اومدی خونه من مجبور شدم بعد از دکتر خودم ببرمت مرکز ساریخانی برای سنجش. تست بینایی و شنوایی و هوش انجام شد و قدت 128 بود همه می گفتن ماشاله قدش بلنده و من تو دلم قربون صدقت می رفتم چون کارت واکسنت ناقص بود فرداش سه شنبه من و تو بابا رفتیم و واکسن شش سالگیت رو زدی الهی مامان قربونت بشه که اصلا هیچ وقت با آمپول زدنت مشکل نداشتم و یک مرد واقعی هستی من و تو اومدیم خونه و من مرتب بهت رسیدگی می کردم تا تب نکنی امروز هم نذاشتم بری مدرسه چون هوا آلوده است و  خواستم خونه استراحت کنی. امروز سوره هایی که قرار بود یاد بگیری به 5 تا رسید حمد توحید کوثر ناس و والعصر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)