محمدطاهاي عزيزممحمدطاهاي عزيزم، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
مسيحاي عزيزممسيحاي عزيزم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره

گفته ها و ناگفته هاي مادرانه

فوتبال ایران و آرژانتین

1393/4/1 11:01
نویسنده : مامان
69 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان می خوام از دومین مسابقه فوتبال ایران برات بگم

دیشب تیم فوتبال ایران و آرژانتین در جام جهانی برزیل بازی داشتند ساعت 8.30 شب. من زود اومدم خونه چون قرار بود با بابا شهرام برای کارای کابینت خونه بریم ولی کارمون طول کشید و تو هم کلاس تکواندو نرفتی. ساعت 8.30 فوتبال شروع شد بازی خوبی بود ولی متاسفانه داور بازی یک پنالتی که برای ایران بود رو نگرفت و یک فرصت از دست رفت نیمه اول 0 – 0 مساوی بودند نیمه دوم هیجان بازی بیشتر بود و ایران بیشتر حمله می کرد خلاصه دقیقه 90 فرا رسید و بازی همچنان 0.0 بود که 4 دقیقه وقت اضافه اعلام شد . من بلند شدم که دیگه آماده شیم تا بریم بیرون برای جشن که دقیقه 91 مسی یک گل به ایران زد وااااااااااااااااااااااااااااای چه صحنه بدی بود. و در این دقایق آخر آرژانتین از ایران برد.

با آهنگی که تلویزیون پخش کرد و تصاویری از دروازه بان خوبمون ( حقیقی) که در این بازی عالی بود ناخداگاه گریم گرفت حقش بود برنده بشن.

از اونجایی که بی حوصله بودیم من رفتم بخوابم که سر و صدایی تو کوچه بلند شد و سه تایی رفتیم بیرون و دیدیم همه مردم اومدن بیرون و بزن و بکوب بپا شده.

واقعاً اگه اون گل برای ایران بود دیشب چه اتفاقی می افتاد؟؟؟؟!!!!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)