محمدطاهاي عزيزممحمدطاهاي عزيزم، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
مسيحاي عزيزممسيحاي عزيزم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره

گفته ها و ناگفته هاي مادرانه

پیش دبستانی

1393/2/24 13:30
نویسنده : مامان
89 بازدید
اشتراک گذاری

 

پیش دبستانی

هفته پیش بابا برات پیش ثبت نام انجام داده بود تو مدرسه سلام و ما برای روز پنج شنبه ظهر دعوت شدیم که از شما آزمون به عمل بیاد. وقتی رسیدیم اونجا شما با خانم مربی رفتید طبقه بالا و من هم به همراه مسئولین مدرسه از طبقات و کلاس ها و وسایل  آموزشی بازدید کردم. بعد از نیم ساعت شما با یک زیر استکانی که عکس جیگر داشت اومدی و ما اومدیم خونه مامانی. برای روز یک شنبه هم تماس گرفتند تا من و بابا جهت معارفه بریم. مدیر مدرس و روان شناس مدرسه اونجا حضور داشتند و سوالاتی را درمورد شما و طرز نگرش ما برای بچه ها و شغل آینده تو پرسیدند و قرار شد پس از ارزیابی های مجدد به ما خبر بدهند که می تونی بری یا نه؟

یکی از سوالات طرح شده در خصوص انتخاب شغل آیندت بود.

جواب مامان: من برای شغل محمد طاها آرزویی ندارم و فقط دلم می خواد هر رشته و کاری که دوست داره و انتخاب می کنه تا آخرش ادامه بده و موفق بشه.

جواب بابا: دوست دارم پزشک بشه و براش مقدماتش را هم فراهم می کنم.

 

آآآآآآآآآآآآآفرین شما قبول شدید .

جشنجشنجشن

 

حالا امروز من باید ببینم که چه برنامه ای برات بریزیم و ثبت نام در همین سلام را انجام بدم یا ........

این مدرسه به روش مونته سوری کار می کنه از توضیحاتی که دادند من راضی بودم چون من بهشون گفتم طی سال گذشته تو چقدر مشق نوشتی و آن ها هم به شدت مخالف این قضیه بودند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)