محمدطاهاي عزيزممحمدطاهاي عزيزم، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
مسيحاي عزيزممسيحاي عزيزم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره

گفته ها و ناگفته هاي مادرانه

بدون عنوان

1393/1/21 11:29
نویسنده : مامان
60 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

خوبی خوش گذشت دو هفته تعطیلات عید به من که خیلی خوش گذشت چون با تو و بابایی بودم. دوستتون دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه.

از شنبه کار و درس من شروع شد و دوباره دوندگی و بدو بدو و تو هم رفتی مهد کودک هنوز این هفته کلاس تکواندو نرفتی من سخت مشغولم و دارم تلاش می کنم گلیممو از آب بکشم بیرون برام دعا کن بابا توی این هفته برای کار من یه کارایی کرده که باید منتظر جواب بشیم و من از این جا بیام بیرون. توی این هفته رفتیم همون دور و بر خونه خودمون تا خونه ببینیم تا اینکه من از یک آپارتمان خوشم اومد 137 متر خوشگلهقلب حالا باید دید تا چه تصمیمی می گیریم. همه چیز خوب پیش می ره به جز دو تا درس من که واااااااااااااااااااااای خدا بهم رحم کنه که می کنه من امید دارم....

راستی این هفته موضوعی پیش اومد که شما دنبال یه اسم قشنگ می گشتی که اگه بزرگ شدی بابا شدی اسم بچتو چی بزاری ؟؟؟؟؟؟ به قول خودت یا لبلفرض ( یا ابوالفضل) منم گفتم شاید زنت بخواد خودش انتخاب کنه ولی تو گفتی که زن نمی گیری و فقط می خوای بچه داشته باشی؟ آخه مگه می شه و وقتی بهت توضیح دادم که نمیشه گفتی پس زن میگیرم بچدار که شدم جدا می شم.... الهی قربونت برم که بعضی وقتا تا کجا پیش می ری؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)