محمدطاهاي عزيزممحمدطاهاي عزيزم، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
مسيحاي عزيزممسيحاي عزيزم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره

گفته ها و ناگفته هاي مادرانه

آماده شیم برای امتحان و سفر

1392/11/1 13:22
نویسنده : مامان
89 بازدید
اشتراک گذاری

طبق معمول اینقدر گرفتاری هست که من نتونستم خیلی از خاطرات قشنگمون رو برات بنویسم تقریباً خیلیاش هم یادم رفته کار و درس و امتحان همه با هم. این هفته یعنی 4 بهمن روز آخر ترم اول دانشگاه منه. خوب بابا شهرام امروز رفت دبی و من و تو و مامانی برای روز شنبه که من فارغ از درس می شم بلیط داریم که بریم . خداکنه امتحاناتم رو خوب بدم که حسابی بهمون خوش بگذره. ترم جدید رو باید با روحیه و تلاش بیشتری شروع کنم چون واحد سختا این ترم .

اما توی این چند روز باید با من همکاری کنی تا من درس بخونم نمی دونم یه خورده استرس دارم. دلم می خواد همه چیز خوب پیش بره . کلی کار هم دارم که باید انجام بدم ولی راستش تا از شر این ترم خلاص نشم نمی تونم . برا همین جمعه باید تند تند کار کنیم و چمدونو ببندیم .کمک کنیااااااا گل پسر .

راستی تو خیلی خوشحالیهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)