محمدطاهاي عزيزممحمدطاهاي عزيزم، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
مسيحاي عزيزممسيحاي عزيزم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره

گفته ها و ناگفته هاي مادرانه

فیلیپین بابا

1392/6/6 9:00
نویسنده : مامان
82 بازدید
اشتراک گذاری

یه هفته بابا رفت فیلیپین و من و شما تنها بودیم البته خوب شما که می رفتی خونه مامانی و شیطونی و خرابکاری و این حرفا اولا راستش نه ولی بعد سه روز ظرفیتم از تنهایی بدون بابا تکمیل شد دلم براش تنگ شد حتی تلفن های شبانه هم فایده نداشت شما توی این مدت با بابایی استخر رفتی، خونه مامان زیبا رفتی،  شام با هم بیرون رفتیم و من سعی کردم تو تنها نباشی راستی کلاست هم مرتب رفتی و روزی که مبارزه داشتی با ضربه ای که به سر حریفت زدی همه رو غافلگیر کردی .از تکواندوت خیلی راضیم ولی مامانی،  چند روزیه که اخلاقت خوب نیست همش شیطونی هایی می کنی که هیچ کس دوست نداره تو دلم عاشقتم ولی مجبورم بهت بگم بابت کارهای بدی که می کنی دیگه دوستت ندارم!!! آخه چرا مامان؟؟؟؟؟؟مجبورم کردی به بابا بگم هدیه هاتو بهت نده  دلم سوخت برات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)