محمدطاهاي عزيزممحمدطاهاي عزيزم، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
مسيحاي عزيزممسيحاي عزيزم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره

گفته ها و ناگفته هاي مادرانه

بی حوصله

1392/2/10 10:08
نویسنده : مامان
84 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره از اول این هفته بی حوصله ام خیلی.

 

صبحها میام سر کار و بعدازظهر به عشق خونه میام بیرون ولی وقتی به خونه هم می رسم دست و دلم به انجام کاری نمی ره. چند روزیه دوباره شروع به درس خوندن کردم ولی تا کتابو باز می کنم حالم بد می شه.

طاها جانم، عمرم، گل من که منتظر جایزه فرشته های مهربون هستی تا برا کارای خوبت جایزه بیارن، امروز صبح یه ماشین مک کوئین دیدم اومده برات خوش به حالت . شادیات برام خیلی قشنگه خداکنه همینجوری که بزرگ  تر می شی شادیات هم باهات بزرگ تر شه مامان .

دارم قرص می خورم ببینم چی می شه ولی دیگه واقعاً رمقی برام نمونده . خسته ام کلافه از برنامه هایی که چیدم برای تو و تا الان نمی دونم بالاخره چی می شه خسته از این سرچ هایی که انجام می دم و بی نتیجه موندم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)