محمدطاهاي عزيزممحمدطاهاي عزيزم، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
مسيحاي عزيزممسيحاي عزيزم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره

گفته ها و ناگفته هاي مادرانه

بزرگ شدی

1394/2/30 15:46
نویسنده : مامان
67 بازدید
اشتراک گذاری

بزرگ شدی محمدطاها

خیلی بزرگ، اینقدر که تمام حالتهای مامان رو می فهمی ، اینقدر که نمی تونم یک لحظه تو لک برم.

برنامه هام بهم ریختس، کلافم، یک گوشه نشستم پای لب تاپ دنبال مکاتبات و ارسال مقالاتم هستم.

میگی خدایا من از دست این مامان چی کار کنم؟

مامانم نباید ناراحت شه ولی همش ناراحت می شه؟

حالا که خوابیدی اومدم بالاسرت، دارم بزرگ شدنت رو تماشا می کنم.

چقدر خوشحالم، چقدر خوشحالم که پسرم لحظه به لحظه مامانشو می فهمه. براش دعا می کنه.

چقدر خوشحالم که در کنارم هستی و در قلبم می رویی، می رویی و شاخه و برگ می گیری. زندگیم در کنار تو هستی می گیرد.

بر بزرگ شدن و رسیدن به اهداف والای زندگیت از اعماق وجودم شاد می شوم.

نمی دانم که چگونه بگویم از اعماق وجودم دوستت دارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)