محمدطاهاي عزيزممحمدطاهاي عزيزم، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
مسيحاي عزيزممسيحاي عزيزم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره

گفته ها و ناگفته هاي مادرانه

استادیوم بازی ایران و کره

1393/8/28 12:15
نویسنده : مامان
131 بازدید
اشتراک گذاری

27 آبان ماه مصادف بود با اولین سالگرد فوت آقاجون( بابابزرگ من)

اون روز من تو خونه کارامو انجام دادم و تا تو از مدرسه آمدی با هم رفتیم خونه مامان بزرگ سر راه یه دسته گل رز هم خریدیم.

همه اونجا بودند و سفره را آماده کرده بودند قرار بود ختم انعام خونده بشه.

بعدازظهر بابایی اومد اونجا دنبال تو و چون مجلس زنانه بود با بابایی رفتی استادیم.

بازی ایران و کرهجشنجشنجشن

نکته جالبش برام اینجا بود که می گفتی مامان کره ای ها نمی گفتن دودورودروددود ایرااااااااان!!!!!!!!

آخه مامان اونا تیم مقابلن پسرم چه توقعی داااااااریااااااا!!!!!

با علی کریمی، آندره تیموریان و .... عکس داری که می تونی عکساتو ببینی.

 

خیلی بهت خوش گذشته بود و با یک شوری برای من تعریف می کردی که از خوشحالی تو منم خوشحال بودم. راستی مهمان VIP بودید و یک عالمه خوراکی با خودت آورده بودی.

شب هم من و تو برگشتیم خونه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)