محمدطاهاي عزيزممحمدطاهاي عزيزم، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
مسيحاي عزيزممسيحاي عزيزم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره

گفته ها و ناگفته هاي مادرانه

بدون عنوان

1392/5/22 21:29
نویسنده : مامان
62 بازدید
اشتراک گذاری

سلام محمد طاهای نازنین فرشته روی زمین

 

۱ ماهی می شه مهد کودک نرفتی به بهانه اینکه با سپهر بازی کنی یا خونه مامان بزرگ هستی یا خونه مامانی ولی بیشتر خونه مامانی . خدا رو شکر این روزا از لحاظ غذایی خیلی خوب شدی ..... ۲۳ تیر تولد خاله صدف بود که ماهم دعوت بودیم و رفتیم حسابی با مانترا دختر دوست خاله صدف که تو مهمونی قبلی باهاش آشنا شده بودی بازی کردی خوش گذشت شب خوبی بود. چند روزی من حال و هوای استعفا دارم دیگه کار بسه... نمی دونم یعنی به لطف بابا شهرام که با مهربانی با من کنار اومده و موجبات آرامش منو فراهم می سازه دلم می سوزه برای هر جفتتون ولی دست خودم نیست. دیروز رفتیم با یک نفر در مورد کار من باهاش صحبت کردیم آخه بابا گفته بود بهش اگه وضع من اینجوری ادامه پیدا کنه باید استعفا بدم ولی بهم قول دادن که درست می شه... حالا تا چی بشه توکل به خدا البته دیشب با بابا یه برنامه هایی ریختیم که بدجوری دو به شکم که اصلاً شاید باید زودتر از این حرفا برم کار خودمونو پیگیری کنم برای خودمون کار کنم واااااااااای این یعنی بر سر دوراهی

محمد طاها و مانترا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)